BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 30, 2010

Apa cerita Galacticos??






HAHA!

Padan muka Real Madrid.

Kena belasah dengan Barcelona,

5-0.


macam Barcelona lawan LAOS je..haha

pape pon, memang hangat perlawanan semalam.

dicemari dengan banyak insiden pergaduhan.

Tapi aku rasa yang jadi punca semua ni,

Cristiano Ronaldo, sebab dia yang mula2 mencetuskan

kekecohan apabila dia menolak pengurus Barca.

Banyak kad kuning yang dilayangkan referee.

Ada 1 kad merah untuk Ramos( Real Madrid),

bila Ramos dengan jelas nampak dia sengaja menendang

Lionel Messi( Barcelona).

Anyway, congratz untuk pemain Barca,

korang memang Champion!^^

Sape2 yang tak tengok match semalam,

boleh download link i bawah:





credit:motd2u

Screenshot:


Messi, banyak membantu Barca dengan hantaran yang superb


Ramos dilayangkan kad merah setelah mengasari Messi


Puyol jatuh ditolak Ramos
>

3 comments:

MIMIE AIZA said...

byk star kat barcelona nih

rossoneri said...

wowwwwwwww gila ah kena belasah.. padan muka mourinho

Ieeko. said...

*Sakit hati* T__T